Friday, November 21, 2008

~lawatan?~


Hari ini saya mengadakan lawatan singkat ke sebuah sekolah yang boleh dikategorikan sebagai sekolah pedalaman. Saya hanya berada di sekolah ini tidak sampai setengah jam. Saya menaiki kereta api untuk sampai ke sekolah ini. Perjalanan mengambil masa lebih kurang 30 minit lebih.
Sekolah ini terletak dalam Daerah Beaufort dan diberi nama SK Biah. Bangunan kelas terletak agak jauh dari bilik guru.

Bangunan kelas

Asrama Desa

Dewan Makan bagi pelajar-pelajar yang tinggal di asrama

Bukan yang ini. Bukan kereta api ini yang saya naiki. Kereta api bercat putih hijau ini adalah yang lama.

perasan tak?
tengok betul-betul pada "line phone"...
sini tak dapat line untuk sebarang talian.

p/s: berminat untuk SBE di sini?

1 Comment:

  1. TuN TeJa said...
    nemmmmmawwww..
    xda line hp ka??
    ko taw ka aku plg ssh hati xda line.
    adooyaiii

Post a Comment