Tuesday, March 31, 2009

tajuk entri yang jiwang amat. tapi tiada kaitan dengan saya ok. tiada? ok sebenarnya ada. tapi bukan saya ok. hari ni seorang teman saya tiba-tiba menghubungi saya. sebab kami berdua agak sibuk kebelakangan ini. kami bercerita tentang banyak perkara sebelum dia mengkhabarkan perkara itu kepada saya.

kami sudah break.
break? (saya terkejut ok. mereka bersama sudah lama) kenapa?
biasala. teda jodoh. lagipun ko tau juga kan dia tu...
hehe... betul2... (saya angguk2 di talian sebelah sini)
saya benci dia.
ok. memang patut pun.
tapi saya sayang memori bersama dia
tapi nanti ko yang sakit hati
ko tak mo tanya kenapa ka?
ok. kenapa?
sebab dalam memori itu ada kawan-kawan saya. takkan pasal dia saya mo lupa sama kawan-kawan saya. life must go on bah. (ok dia orang sabah. pure kadazan. beautiful young lady.tapi kini jauh di seberang Laut China Selatan sana.)


saya dapat bayangkan dia tersenyum di hujung talian. saya terharu. di penghujung perbualan saya mengerti, berakhirnya satu kisah cinta bukan penamat untuk segalanya. percayalah...

4 Comments:

  1. enn_ayu said...
    owh sedap.
    juga sesuatu yg sedih.
    undefined.
    ngaaaaaaaaaaa
    prasasti_puteri said...
    to enn_ayu : that what we call "life"... hehe...
    keSENGALan teserlah.. said...
    huhu...
    ayat "menyentuh"..huhu..
    prasasti_puteri said...
    to zatie : betul2...!

Post a Comment