Monday, June 22, 2009

~tagged~

:008:
tag from wanti

1. Ape perasaan anda sekarang?

penat


2. Saya nak makan?

makanan yang hanya ada pada masa tertentu sahaja


3. Saya tak suka?

banyak perkara


4. Impian saya?

cuba mencapai apa yang ada dalam senarai

5. Haiwan yang saya tak suka?

yang berbulu


6. Saya harapkan?

impian jadi kenyataan


7. Jika boleh putarkan masa?

banyak nak fikir. pening.

8. Saya pada 10 tahun akan datang?

Sambung study?

9. Handphone saya adalah sebuah?

harta + nyawa + permata


10. Saya pernah bercinta sebanyak?

cinta yang bagaimana?


11. Saya suka pada?

Seni


12. Kawan-kawan saya?

Menakjubkan
...

13. Pernah dikhianati?

Yang bagaimana?


14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

Sila sedar diri
.

15. tag 6 orang
  • riez
  • sylvester
  • mazhad
  • chentanuriz
  • miss aianna
  • wantanho

0 Comments:

Post a Comment